• Nederlands
  • Deutsch (DE-CH-AT)
  • English (United Kingdom)

Digitech Systems vergroot de efficiency en het beheer van informatie
Papervision®Enterprise verbetert processen en stroomlijnt Informatie Management

Greenwood Village, CO - 20 april 2010 - Bezorgd over de toenemende hoeveelheid digitale informatie die uw bedrijf produceert? U wilt de proces-efficiëntie verbeteren met elektronische workflow, maar weet niet hoe eraan te beginnen? Digitech Systems kondigt vandaag de nieuwe features aan voor PaperVision Enterprise klanten waarmee het informatiebeheer ongelooflijk eenvoudig wordt gemaakt. De nieuwe versie van PaperVision Enterprise workflow biedt extensieve functionaliteit om bedrijfsinformatie nog beter via geautomatiseerde processen te sturen. Digitech Systems levert nu bij PaperVision Enterprise de advanced aministratie kit functionaliteit kosteloos mee. Met als gevolg dat Digitech Systems haar ECM-strategie, elk document, altijd en overal voor klanten van elke omvang, verstevigd.

Ondernemings informatie groeit in een verbazingwekkend hoog tempo. Volgens IDC, zal in 2011 het digitale landschap qua omvang 10 keer zo groot zijn als in 2006. Het beheren van dit digitale materiaal is een uitdaging, PaperVision Enterprise en ImageSilo werden ontworpen om hieraan te voldoen, waarbij de kosten niet de zelfde groei doormaken als de informatie.

Als leverancier van ECM oplossingen, is Digitech Systems een expert in het vastleggen, beveiligen en beheren van grote hoeveelheden gegevens, hetzij in huis voor PaperVision®Enterprise klanten of online voor gebruikers van de SaaS-ECM service, ImageSilo. Beschikbaar voor zowel PaperVision Enterprise en ImageSilo klanten, automatiseert en volgt workflow de documentstroom door de zakelijke processen om organisaties efficiënter te laten werken.

PaperVision Enterprise maakt de controle van de ondernemings informatie zelfs nu nog eenvoudiger met deze nieuwe functies:

• Verbeter gebruikers acceptatie: Folder views maken het organiseren en uploaden van informatie nog eenvoudiger.
  • Stroomlijn informatie upload: gebruikers kunnen rechtstreeks informatie veilig uploaden uit de meeste toepassingen met behulp van een printerdriver.
  • Ontsluit gerelateerde documenten: document associaties bieden gebruikers de mogelijkheid om gerelateerde documenten over verschillende projecten(archieven) in te zien.
  • Beheer de beveiliging van documenten: update automatisch beveiligingsniveaus.
  • Trigger automatisch document workflow: gebruikersinstellingen, zoals actie datums of index wijzigingen, kunnen een trigger zijn als een document in een geautomatiseerd workflowproces komt.
  • GRATIS geavanceerde administratie: web-based administratie-, file-replicatie en de uitgebreide API integratie mogelijkheden voor een betere efficiëntie van het proces en het beheer van de gegevens.

"De bedrijven van nu hebben moeite om de groeiende berg van informatie te beheren met minder middelen dan vroeger", zei HK Bain, CEO van Digitech Systems. "PaperVision Enterprise houdt gegevens veilig onder controle en biedt efficiëntie verbeteringen. De gratis Advanced Administration Pack verbetert de IT-processen, zoals systeembeheer en data back-up, waardoor bottom line besparingen worden verkregen. "

De nieuwe versie is momenteel beschikbaar voor PaperVision Enterprise klanten en zal in de nabije toekomst beschikbaar zijn voor ImageSilo klanten.

Over Digitech Systems, Inc

Digitech Systems, Inc stelt bedrijven tot elke grote, instaat ondernemings informatie van welke aard dan ook, te ontsluiten, efficiënt en veilig te beheren en op te slaan. Door de signifikante verlaging van de kosten van Enterprise Content Management (ECM) voor zowel de inhuis software als de SaaS oplossing, heeft Digitech Systems ECM inplaats van een luxe toepassing tot een essentieel element voor elk goed geleid bedrijf gemaakt.

Digitech Systems is continu bezig haar eminente positie in de ECM-sector te verhogen, zoals blijkt uit de talrijke onderscheidingen die zij hebben ontvangen met inbegrip van de InfoWorld 100, CRN’s Emerging, Tech Dynamos en meerdere Nucleus Research ROI Awards.

Voor meer informatie over de software en diensten die elk document leveren, altijd en overal, bezoek www.digitechsystems.com en www.digitechsystems.eu

Over RaamProducts,
RaamProducts is de Authorized Independent Distributeur van Digitech Systems voor Europa, Zwitserland en Turkije www.raamproducts.com